måndag 30 mars 2009

Freebies!


En av fördelarna med att extraknäcka på TUR-mässan i Göteborg förra helgen var att jag fick med mig trevliga prylar hem som belöning för mitt slit. Eftersom jag om drygt en vecka beger mig till Milano fick jag med mig en guide som kan visa mig allt jag borde göra men antagligen inte kommer orka med. Som ni ser fick jag också ett passfordral och en bagagetag i skinn. Två i ärlighetens namn rätt så onödiga resetillbehör, men så trevligt, och nu kan både jag och min väska resa med stil!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen min kära vän! Själv firade jag den stora Charlottadagen igår med pompa och ståt (läses: en stor bukett syrener) sedan Emmie(Emmy)obamhärtigt slitits/bitis/klösts bort från kalendern av någon ondsint. På tal om Linnéa: Är det Stig Lindbergs Linnéaservis du har, eller någon annan? Jag ser fram emot en pratstund med dig snart! Kram E