tisdag 15 juli 2008

Ut med det röda,

in med det vita!
Trots att det är trevligt med färgklickar som livar upp, känner jag ändå inte att det gäller vår nuvarande matta i vardagsrummet. Ärvd från min syster för två år sedan, redan då en daterad look, men i brist på prisvärda och snygga alternativ har den fått ligga kvar. Den julröda färgen skär sig med vår beiga soffa och vårt soffbord i teak. Men nu vankas förändring!
Jag har nu beställt vår nya matta från ELLOS!
Mamamekko hade köpt en snygg matta på Ellos, så jag klickade mig dit och hittade en likadan i den färgen jag ville ha. Efter lite slöande så beställde jag den för några dagar sedan och nu är den på väg hit! Den bara måste passa, annars blir jag nog lite grinig.
Hoppas, hoppas.
Är det nu någon som vill titta på mattan redan nu, hittar ni den här. annars får ni snällt vänta tills jag lägger ut bilder.

1 kommentar:

londonhem sa...

jag vill ocksa ha en ryamatta!!! Blir def. en nar jag flyttar. Nu vantar vi spannande pa alla bilder nar den ar pa plats

kram
anna