torsdag 9 oktober 2008

Pimp my String


Under vårt projekt med att fixa iordning köket åkte också min gamla stringhylla upp på väggen!
Eftersom hyllan nu sitter där vår klocka brukade sitta, och jag har missat bussen typ varannan dag sedan den togs ner, så gick jag till min gode vän på NK Hemma och köpte mig en lämplig klocka för hyllplacering. Det finns ju en liknande från Cult, men jag gillar denna bättre. Dessutom är den en utgående modell, så jag hade verkligen tur, för det var precis den jag ville ha. Och under samma runda på stan hittade jag den teckningen från en gammal flora som hade fått en ny chans. Den var jag bara tvungen att ha, i väntan på den perfekta skolplanschen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, jag älskar din hylla! Framförallt att den är i specialformat. Och så fint den har blivit pimpad! Man nästan ser hur den pöser av stolthet :) /kram e