onsdag 10 mars 2010

Macarons


Snart bakar jag macarons!
Känner mig lite tråkig, lite av en follower, lite vända-kappan-efter-vinden men det kan inte hjälpas. Trots att de är överallt, Macarons är så mysigt och så härligt och de måste bara bakas! Jag ska ge min syster credit för att jag har fått upp ögonen för dessa små underverk, och hon var långt före alla andra med att baka och njuta av de små franska godbitarna.
Jag bakar mina med hjälp av Bakerella. Bilder och uppföljning kommer!

Soon I will be making macarons! I feel a bit boring, with tendencies of a follower and imitator, but I cannot help it. Despite the fact that the macarons are everywhere, they are so lovely and so nice that they need to be made! I need to give my sister credit for making me discover these lovely niblets, she was way ahead of everyone else when it came to making and enjoying these tiny french wonders. I make mine with the help of Bakerella. Images and follow up soon to come!

Inga kommentarer: