onsdag 5 december 2007

Ett litet steg...


Ta-daa! Jag kan nu med stolthet presentera den första bilden från det nya plejset. Det är stört omöjligt att redan nu uppnå tillfredställelse över sina inredningslösningar när så mycket av det som vi behöver fattas, men vårt badrumsfönster hade jag inga problem att färdigställa. Jag är ju ett stort fan av att ha ett fönster i badrummet, eftersom det betyder att man kan ha växter även inne på hemlighuset. På vår förra toalett hade vi inget fönster, men jag gick ändå så långt att jag frågade en blomsterhandlare om vilka blommor man skulle kunna tänkas ställa in, men då han tittade på mig med hård blick och sa "Hur skulle du känna dig om du var inne i ett mörkt rum hela dagarna?" valde jag att acceptera faktum och drömma om det badrumsfönster som skulle komma någon gång framöver.
Och jag hoppas att Emmie på Ellmania känner sig stolt över den fina burken som jag har mina eko-tops i. Hyacinten är vit till färgen och kommer när den har tjänat sitt syfte färdigt bytas ut mot en plättar på tråd. Längst till vänster står mitt yankee-candle green tea yasmine som luktar underbart. Som sagt: Ta-daa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så trevligt med bilder! Och vilken ögonfröjd sen, redan vid kransen blev jag mer eller mindre mållös av beundran! Och badrumsfönstret ser ju helt ljuvligt ut. Åh, J
jag önskar att jag hade ett fönster på mitt badrum också. Jag ser fram emot fler bilder från casa Linnea... Kram Emmie

Anonym sa...

Det ser verkligen riktigt mysigt ut! Ska bli väldigt trevligt att komma hem till dig och snoka runt lite mer på lör ;) ses imorgon! Kram Sophie