lördag 20 februari 2010

Kan själv-sjukan...



lider jag definitivt av. Om jag hade fått en krona för varje gång jag har funnit något som jag har gillat, och istället för att inhandla föremålet i fråga tänkt för mig själv: "Ämen! Det här kan jag ju göra själv! Bara lite färg, lite massaved, en svarv och fyra lager färg till. Inga problem!" Alltså, som ett resultat av detta har jag en pipeline full av projekt väntandes på att bli påbörjade. Vissa har jag lyckats genomföra, mer om det kommer senare, men för att ni ska få en liten idé om vilka projekt jag är sugen på just nu så får ni lite bilder att vila ögonen på. En kudde från Indiska (min skulle få andra färger), en stickad sittpuff från Pickles och en liten pralin som jag inte har någon bild på; ett virkat mobilfordral. Det ska jag nog gå och jobba på lite nu, ha en trevlig helg allihopa!

If I had been given a dime for every time I have found something that I like and then instantly thought " I can fix this myself! Just some paint, some wood, a lathe and four more layers of paint. Easy!!" So because of this, my pipeline of to dos is rather full, some of them I have managed to start up and complete, Ill show you more of that later, and some of them are still on my wishlist. To give you an idea of my future wished for projects Ill show you some photos; a cushion made out of scrap fabric from Indiska, and a knitted sitting-pillow from Pickles. And last but not least, a crocheted case for my mobile. Im going to go and work on it right now, have a lovely weekend all of you!

Inga kommentarer: