torsdag 24 januari 2008

Bambustege


Foto:Transpartner.se

Jag vill ha en bambustege i vårt sovrum. Jag föreställer mig hur jag lydigt viker ihop mina kläder på kvällen och hänger upp dem på stegen, och att detta tillsammans bildar ett stilleben värdigt valfritt kreddigt inredningsmagasin. Dock vet jag inte att så blir fallet, mina slitna mysbyxor och jobbkläder kommer antagligen inte att omfamnas i en bildskön symbios, men o så mycket snyggare vårt sovrum skulle bli. Bilden ovan är från en grossist med det mycket inredningsklingande namnet transpartner. De har stegar i allehanda färger, både raka och avsmalnande. Jag är sugen på en avsmalnande, som på bilden, antingen vit eller mörkbrun. Jag ska nog våga mig att ringa till dem imorgon för en prisuppgift. Vik hädan, klädhög på golvet! Du är snart historia...

1 kommentar:

Anonym sa...

Här är den vita stegen på Åhlens:

http://mildamaranger.blogspot.com/2007/09/pall-395-stege-225-lykta-350.html

Röstar på den framför knubbisen från Trans... Kram E