tisdag 29 januari 2008

Stege


Efter att ha skrivit om bambustege här på bloggen fick jag ett tips om en ännu finare stege som skulle befinna sig på Åhléns. Jag ställde dock in mig på att den skulle vara slut, och mot bakgrund av min erfarenhet av det bemötande som man vanligtvis får när man ringer till en stor butik med valfritt spörsmål, valde jag att inte ringa i förhand. Så jag begav mig till varuhuset och där, rakt framför mig stod den, och det fanns EN kvar, så det måste ju ha varit menat sedan tidernas begynnelse att just jag skulle ha den där stegen.
Efter en lättare montering stod den där, och för tillfället smyckas den av mina jobbkläder som jag ska ha på mig imorgon.
Det är en enorm tillfredställelse att med stora steg närma sig det perfekta sovrummet. Nu är det bara några få komponenter kvar, sedan kan jag slumra med stil!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att det blev bra! Och skönt att slippa se klumpbambumonstret förgripa sig på Pennygränden ;)