fredag 18 januari 2008

Den perfekta tavlan...



har jag äntligen hittat.
Vanligtvis tycker jag att IKEAs tavelmotiv känns tråkiga och inte särskilt unika, men de här två fångade min uppmärksamhet. Jag har nu äntligen kunnat hitta en lämplig upphängningsplats för dem här hemma, nämligen ovanför sängen!
Tänk vilket lugn de här tavlorna kommer ge oss varje gång vi äntrar vårat sovrum. Dock finns alternativet att bara hänga upp en av dem, och då lutar jag åt den nedersta. Men det är ju inte helt mitt beslut, så sitt kvar för den rafflande upplösningen. Vilken tavla faller sambon mest i smaken? Stay tuned!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, här sitter man med eskalerande puls och svettiga darrande händer fångad i cliff-hanger-fällan... Nå, vad blev det? Kan man få kliva ur halstret snart? Kram E