tisdag 29 januari 2008

Efter...



...blev det så här. Jag suckar nedslående varje gång jag konstaterar att jag inte kan göra miljöerna rättvisa med min fotoförmåga, men det blev verkligen så himla bra, fångat på foto eller ej! Nu kan vi få plats med alla våra prydnadssaker och memorabilia utan att för dens skull ha en stor klumpig billy eller liknande. Jag ska å det snaraste till Åhléns igen för att inhandla en finare lampa och tidningsställ värda namnet. Sen är det perfektion. Nu blir jag glad varje gång jag kommer in i vardagsrummet! Och jag hoppas genom detta få bort lite av den lagerutrymme-status som ELFA-hyllan dragit på sig. Det här var så himla smidigt att sätta upp, och jag tycker absolut inte att det känns som en lagerhylla. Vackert så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det blev ju hur bra som helst! Jag tycker verkligen om ditt sätt att dekorera och fixa. Tänk så många det finns som skulle behöva ordineras en Linnea-kur i sitt hem. Kram E

Anonym sa...

Du äe ju så duktig på att blogga och fixa hemma. Ska snart bjuda in mig själv på lite veggiemat och temys och gå och beundrande begapa din lägenhet...